هدفون

شرکت در قرعه‌کشی هدفون بلوتوثی هایلو مدل W1

شرکت در قرعه‌کشی
گزارش تحلیلی بازار سه شنبه (۱۴۰۳/۰۲/۱۱)

گزارش تحلیلی بازار سه شنبه (۱۴۰۳/۰۲/۱۱)

بازار روز گذشته وضعیت خوبی را پشت سر نگذاشت و عرضه ها باعث شد بازار منفی باشد.
بازار امروز شروع نسبتا خوبی داشت و تا حدودی سهامداران را امیدوار کرد ولی عرضه ها افزایش پیدا کرد و بازار قرمزپوش شد. نماد های شاخص ساز برای حرکت نیاز به دو محرک اصلی دارند. اولین محرک اخبار مثبت که بتواند سودسازی شرکت ها را بهبود بخشد که از جمله این اخبار کاهش فاصله بین دلار نیما و دلار بازار آزاد است. دومین اتفاق که برای ایجاد یک روند صعودی لازم است، ورود پول سنگین حقیقی ها به بازار است.
در بین نماد های بازار خزامیا معاملات خوبی داشت که دلیل اصلی آن انتظار یک گزارش فصلی خوب از این شرکت است. غشاذر نیز در این روز ها معاملات خوبی داشته است و مورد توجه قرار گرفته است.
شدوص گزارش فصلی خوبی را روانه کدال کرد و همچنین فروردین خوبی داشت.
شاخص کل امروز 12226 واحد افت کرد و به محدوده 2268 هزار واحد رسید. همچنین شاخص کل هم وزن حدود 6018 واحد افت کرد و به محدوده 750 هزار واحد رسید. صندوق های سهامی، فلزات اساسی و صندوق های کالایی بیشترین ارزش معاملات را در روز جاری داشتند. در بین نماد های بازار خساپا، خودرو و فولاد بیشترین ارزش معاملات را داشتند.
انس طلای جهانی چند روز است متعادل شده است و در محدوده 2300 دلار نوسان میکند. در معاملات امروز انس طلای جهانی به 2317 دلار رسید. نرخ ارز در بازار آزاد به محدوده 62 هزار تومان رسید. طلای 18 عیار 3520 هزار تومان رسید و سکه امامی به 42.8 میلیون تومان رسید. در این بین حباب سکه به 8.5 میلیون تومان رسید.