هدفون

شرکت در قرعه‌کشی هدفون بلوتوثی هایلو مدل W1

شرکت در قرعه‌کشی
گزارش تحلیلی بازار دوشنبه (۱۴۰۳/۰۲/۱۰)

گزارش تحلیلی بازار دوشنبه (۱۴۰۳/۰۲/۱۰)

بازار دیروز وضعیت بدی نداشت و شاخص کل حدود 20 هزار واحد افت کرد که از جمله دلایل اصلی این افت، افت نرخ دلار بود و به کانال 61 هزار تومان برگشت. 
بازار امروز متعادل آغاز شد و در همان اوایل کار رنج مثبتی در گروه خودرویی با لیدری خساپا شکل گرفت و این نماد با صف خرید خوبی همراه شد. نکته جالب معاملات امروز گروه خودرویی، همراه نشدن سایر نماد های این گروه با خساپا بود.
 در بین گروه های لیدر بازار، گروه خودرویی معاملات نسبتا خوبی داشت و سایر گروه ها متعادل معامله شدند.
در میان تک سهم های بازار کیسون معاملات خوبی داشت. همچنین کویر جز نماد های خوب امروز بود. گروه غذایی نیز در این چند روز اخیر با تقاضای خوبی همراه شد.
شاخص کل امروز 3738 واحد افت کرد و به محدوده 2281 هزار واحد رسید. همچنین شاخص کل هم وزن حدود 671 واحد افت کرد و به محدوده 756 هزار واحد رسید. صندوق های سهامی، فلزات اساسی و صندوق های کالایی بیشترین ارزش معاملات را در روز جاری داشتند. در بین نماد های بازار خساپا، خودرو و فولاد بیشترین ارزش معاملات را داشتند.
انس طلای جهانی پس از تعطیلات کار خود را مثبت آغاز کرد و به 2343 دلار رسید. نرخ ارز در بازار آزاد به محدوده 61 هزار تومان رسید و به نظر میرسد در این قیمت های متعادل شود. طلای 18 عیار 3400 هزار تومان رسید و سکه امامی به 40.8 میلیون تومان رسید. در این بین حباب سکه به 7.0 میلیون تومان رسید.